wtorek, 27 maja 2014

Ostatnie tygodnie w zdjęciach

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z moimi zdjęciami. Jest to jedna z moich ulubionych serii na innych blogach dlatego postanowiłam zrobić coś takiego u siebie.
Ostatnio nie miałam czasu na robienie zdjęć ale jednak coś znalazłam.
Koniecznie dajcie znać czy podobają Wam się takie posty!

 Testujemy
 Pies, który jeździł koleją
 Dobre!
 Dobre cz. 2
 Tabliczka w lesie

 Księżniczka


 Podczas sprzątania pieseł się nudzi
 Nowy, oby był dobry!
 Uzależnienie albo choroba
Nie ogarniam zdjęć makijażu:(

Przypominam, że założyłam INSTA jednak na razie nie chce mi się nic dodawać.

:)

57 komentarzy:

  1. Tabliczka w lesie genialna. A w filtr Vichy sama muszę niebawem zainwestować, bo lubię być bladziochem :) Dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam jakąś małą obsesję na punkcie różowych lakierów :D wydaje mi się, że wszystkie inne odcienie wyglądają źle :)

    Zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :P
    bardzo mi sie podoba
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. :) obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie takie i posty i sama planuje cos podobnego juz za kilka dni :) psiak jest slodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;-)
    Obserwuje ;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog :)
    Świetne zdjęcia,
    Słodki piesek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pieseł :) tabliczka w lesie jaka dobitna! ale u nas chyba tak trzeba, dobitnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak eyeliner się spisuje?? :) Mam jeden z Rimmela i niestety dalej szukam swojego idealnego...
    U mnie w lakierach rządzą beże, i tak - u mnie to już choroba ;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic specjalnego... Duzo lepszy jest ten z wibo a jest duzo tanszy:)

      Usuń
  10. Wiele dobrego słyszałam o tym eyelinerze ;) Ciekawe jak się Tobie spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fotki, jaki słodki piesek!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, śliczny pieseł ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, a piesek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super psiak :D i mania różowych lakierów widzę :D u mnie jest tak z granatowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję z odwiedziny:) Bardzo pozytywne zdjęcia, piękne oczka pomalowane:)
    Może wspólna obserwacja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. psiak jest boski, te tabliczki w lesie bardzo ciekawe!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także bardzo lubię tą serię :) Ale Malt drink mi nie smakuje, chociaż jak dotąd piłam tylko zwykły. Tabliczka w lesie super, szkoda, że pewnie do nikogo nie przemówi, bo ludzie i tak śmiecą. Pieska masz wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki piesio kochany ;) te drinki mnie zainteresowały hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakiery sa super ;) nie jestes sama :p ja tez nie raz slyszalam ze jestem chora i uzalezniona od lakierow hehe ;) jest nas wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie piłam tych napojów


    ps. a u mnie? śliczna sukienka od sheinside do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne zdjecia , slodki piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak polecasz ten eyeliner ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mieszane uczucia. Jest "tepy", ciezko sie go naklada, a pedzelek, ktory dodali to juz w ogole porazka:(

      Usuń
  25. Ciekawi mnie ten filtr Vichy - wiele dobrego o nim słyszałam, tylko ta cena ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie to "boli" ale kupilam za 41zl wiec cena jak na niego bardzo dobra. Mimo wszystko moglby byc troche tanszy:)

      Usuń
  26. Podobają mi się takie posty, mimo że sama nie mam na nie czasu :D Ta tabliczka w lesie jest świetna, oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Więcej takich tabliczek! A co o zdjęć makijażu, rób je z większej odległości, ale z dużym przybliżeniem- możewtedy łatwiej złapiesz ostrość :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny makijaż. No a ten ananasowy napój wygląda pysznie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post. Jak dla mnie eyeliner jest idealny ;) spisuje się na medal. Makijaż oka piękny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha tabliczka świetna:D Pięknego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super taki post "instagram mix" lubię takie! można się podzielić wszystkim :D
    a jeśli chodzi o eyeliner to mam pytanie: czuć na powiekach później ciężar?

    fruity-shine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauwazylam:) ale wydaje mi sie ze przez swoja ciezka konsystencje moze w nadmiernej ilosci sprawiac takie wrazenie:)

      Usuń
  32. Osobiście bardziej preferuję eyelinery do pędzelka, niźli w pędzelku. Jak dla mnie - wygodniejsze. :p Ano i bladziochy muszą się chronić przed słońcem! Rak czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post. Stunning pics. Is that your sweet dog? S/he is adorable. Such a cutie! Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny piesio ;) dobra tabliczka w lesie, oby takich wiecej
    pozdrawiam rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz ładną tęczówkę! I przesłodkiego psa! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uroczy piesio <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny post :)) fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przesłodkiego masz psiaka! :) Fajna tabliczka, ludzie czasami naprawde nie myśla co robią i jakie mogą byc tego konsekwencje...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej to spodobał mi się ten tekst z tabliczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam podobny problem co Ty w przypadku robienia zdjęć makijażu oka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. tabliczka z lasu rządzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Maltis powiadasz? Chyba się rozejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Mój pies też ostatnio jeździł koleją i był strasznie z tego powodu nieszczęśliwy :P

    OdpowiedzUsuń