czwartek, 13 listopada 2014

Hybrydy krok po kroku

Witajcie!
Dzisiaj przychodze do Was z krótkim instruktażem jak zrobić hybrydy krok po kroku.

Zdjęcie paznokci mojej modelki przed przystąpieniem do działania
Manicure zaczynamy od przypiłowania paznokci, wyrównania kształtu. Następnie odsuwamy skórki i jeżeli jest taka potrzeba to wycinamy. Potem matowimy płytkę paznokcia fleksem, ja preferuje te o łagodniejszej gradacji niż typowe bloczki. Myjemy ręce. Jest to ważny element, jeżeli używałyśmy czegoś do zmiękczenia skórek.

Odtłuszczamy

Po odtłuszczeniu nakładamy bazę i utwardzamy w lampie przez dwie minuty. Ja mam lampę z tej strony, jest śliczna różowa:)
Następnie kolor my zdecydowałyśmy się na dwa kolory

Nakładamy cienką warstwę i wkładamy do lampy na kolejne 2minuty. Przy każdej warstwie bardzo dokładnie zaznaczamy wolny brzeg paznokcia, widać to zresztą na zdjęciu.

Następnie kolejna warstwa koloru, ponownie utwardzamy w lampie dwie minuty. Nakładamy top i ostatni raz utwardzamy w lampie. Po zakończeniu wycierany każdy paznokieć odtłuszczaczem i gotowe:)


Jak Wam się podoba efekt?:)
Wszystkie produkty dostępne są tu lub w stacjonarnym sklepie w Poznaniu na ulicy Jugosłowiańskiej:)
Przy okazji muszę oficjalnie podziękować mojej pięknej modelce za trudy zniesione podczas robienia naszych zdjęć:) ;*

22 komentarze:

  1. bardzo fajny post ;) pazurki bardzo ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jednak wole lakiery, lubię często zmieniać je na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie MATOWIMY blokiem lub flexem, a POLERUJEMY - polerką. koleżanko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie zabraklo mi tego slowa. Oczywiscie masz racje:)

      Usuń
  4. Ile utrzymuja sie hybrydy? Zastanawiam sie nad zrobieniem ich ale sie obawiam ze zniszczy mi paznokcie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dyskotekowe:D ale podobają mi się! Ja jadnak wolę normalne lakiery, hybryda jest zbyt czasohłonna dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają fajnie, aż zaczęłam teraz żałować, że sprzedałam moją lampę UV :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, this colour is amazing. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny efekt :)
    Mam kuzynkę kosmetyczkę, która robi mi hybrydki i trzymają się bardzo długo.. ciekawi mnie, czy w moim wykonaniu też tak, by było. Tobie ile się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy:) ja tez jestem kosmetyczka i trzymaja mi sie tak tydzien jezeli pracuje intensywnie w acetonie a jak nie to spokojnie ponad dwa tygodnie, pozniej juz je sciagam bo nie lubie tyle czasu miec jeden kolor:) Mysle ze jak pocwiczysz to beda sie trzymaly dlugo;) Jeszcze zalezy od firmy ale ja najbardziej lubie Semilac :)

      Usuń
  9. Fajnie to wyszło :) zapraszam do siebie ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam hybrydę ! Warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt bardzo fajny :). Idę na szkolenie z hybryd w grudniu, więc się tam trochę pobawię, bo od ponad 6 miesięcy siedzę w żelach. Uczono mnie, ze skórek się nie wycina, tylko odsuwa, więc nie wiem czemu każdy pisze ze trzeba je wyciąć :D. I jeśli chodzi o top, nie każdy trzeba przemywać, bo są też takie które są gotowe do użycia od razu po wyjęciu z lampy i ja takie mam :P

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory ;) Też ostatnio robiłam podobną kompozycję u siebie tylko jeszcze z szarym ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam semilac, też mam akurat na sobie :D mam od niedawna, to dopiero drugie :D Za pierwzym razem nie wytrzymalam, bo już mnie denerwował odrost, tym razem mam zamiar sprawdzić ile wytrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniej więcej ile czasu utrzymuję Ci się hybryda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa tygodnie mam i wygladaja spoko ale zmieniam bo mi sie kolor nudzi:)

      Usuń